maandag 6 september 2010

Kabeldistributie (deel 2)


-->
We hadden dus beslist om de kabeldistributie te nemen.  Maar tussen de beslissing en de daadwerkelijke installatie valt nog een lange weg af te leggen.
De lange weg is vooral de weg die moet afgelegd worden om een telenetmedewerker aan de lijn te krijgen.

Ongelooflijk toch. Hoeveel keren word je niet opgebeld door een Telenet-of Belgacommedewerker om één of ander veel te duur pakket te verkopen waarbij je drie keer moet roepen: 'Neen, geen interesse' ? Maar als je ze dan zelf nodig hebt zijn 'alle lijnen bezet, onze excuses, probeer het later opnieuw'. Waarschijnlijk omdat alle medewerkers onschuldige mensen aan het lastigvallen zijn…

Maar enfin, na een half uur vruchteloze pogingen, op 31 knoppen te hebben geduwd en gewacht te hebben op optie nummer 14: ‘Wenst u een nieuwe kabelaansluiting’, kreeg ik een medewerker aan de lijn.
En natuurlijk kon ik niet zomaar kabeldistributie nemen zonder dat ik moest weten dat het veel voordeliger was om er meteen één of ander digitaal pakket bij te nemen onder de koddige benaming ‘digi-shake’. Voor 100 euro per maand helemaal gratis.

Maar mijn lief had me gewaarschuwd en een gewaarschuwd mens is er twee waard. Laat die gratis digitale televisie nog maar even wachten tot het nog meer gratis is en onder knopje zes zit.  Dan bel ik wel nog eens op....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten