woensdag 19 mei 2010

Portret Mieke B.



Mieke Bossaert woont in de Gentse visserij. Deze 32 - jarige top-vrouw, houdt van reizen, rommelmarkten afdweilen, musea bezoeken, shoppen en de Zumba. 
Mieke is kabinetsmedewerker en zorgt voor de administratie van schepen Resul Tapmaz. Momenteel staat haar status op 'verliefd'.

We stelden Mieke een aantal vraagjes:

Wie is je favoriete one-night- stand? Jon Spencer, hoewel ik die wel meer dan één nacht zou kunnen verdragen 
Wat wil je zeker nog doen voor je sterft?   
Nog zoveel dingen maar als laatste zeker nog eens goed gaan eten! Met een lege maag zou ik niet graag sterven
Wat eet je ’s morgens?  Boterhammen met choco
Je krijgt 25000€ te besteden aan plastische chirurgie, wat zou je veranderen? 
Als het echt moet beetje minder vet aan mijn gat en benen, maar met dat geld zou ik liever ‘zwaar’ op reis gaan 
Wat zou je doen als je voor 1 dag een man was?  Rechtopstaand plassen
Wie doet het huishouden?  Ikzelf, die kabouterkes vinden de weg maar niet
Wanneer heb je het laatst gehuild?  Ik vrees bij de laatste chickmovie
Waar zou je wonen als België morgen niet meer bestaat?  Italië of New York
Wat is het moeilijkste dat je ooit deed?  Mijn rijbewijs halen
Waaraan ben je verslaafd?  Chocolade...
Welke liedjestekst zong je ooit foutief mee?
Liedje van 'everything but the girl, I miss you like the deserts miss the rain', ik zong steeds ‘like a desert mystery’, vond mijn versie beter
Waarin geloof je?  ‘eerlijk duurt het langst’



4 opmerkingen:

  1. Heb ineens alle artikels gelezen! de max! en heel knappe foto's, goe bezig ladies!
    Tot één dezer!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mmm ik zing nog steeds desert mystery... zeker dat het dat niet is? Damn...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schoenen,vrouwen,leven...meer moet da vr mij niet wezen ;-)

    grtz from Oz

    BeantwoordenVerwijderen